Obrazově precizní a uchvacující filmové dílo se točí okolo života významného zpěváka tradičních irských písní Joea Heaneyho. Síla a magičnost písní je centrální linií putující filmem. Jsou písně tím, co obyvatelům nádherné, ale drsné irské krajiny pomáhalo přežít a spojit se s Bohem? A jakou cenu platí umělec srdcem i duší za poslechnutí vnitřního puzení?