Arytmie
Olegovi táhne na třicet, pracuje jako lékař u záchranky a po náročné službě si rád přihne. Jeho žena Káťa je lékařka v nemocnici na příjmu a s Olegem jí pomalu dochází trpělivost. Jednoho dne mu proto oznamuje, že se s ním hodlá rozvést. Než si však Oleg najde bydlení, musí spolu nadále sdílet prostor nevelkého bytu. Na záchrance navíc dochází k výrazným změnám, které nejsou právě k lepšímu… Jeden z nejosobitějších současných ruských režisérů Boris Chlebnikov ve svém novém filmu potvrzuje schopnost velmi životně vykreslit konkrétní prostředí a s jistou dávkou nadsázky, zároveň však s laskavostí a pochopením zachytit dilemata i emocionální stavy svých hrdinů. V režijně precizní studii vztahu, trpícího podobnými výkyvy jako srdce pacientů, k nimž Oleg se záchrankou často vyjíždí, exceluje režisérův oblíbený herec Alexandr Jacenko, jemuž v roli Káti neméně zdařile sekunduje okouzlující Irina Gorbačevová.