Třicátník Costi se rozhodne strávit pár dní se svou rodinou. Jeho rodiče jsou sice dávno rozvedení, ale Costi z náhlého popudu přesvědčí otce, aby se s ním vydal na setkání s matkou a sourozenci. Ve starém rodinném voze, familiárně pojmenovaném Mariţa, absolvují výlet, na jehož konci čeká zacelení několika letitých ran a pochopení nejen rodičů, ale i sebe samého.
Třicátník Costi se rozhodne po hádce s přítelkyní strávit pár dní se svou rodinou na pronajaté horské chatě. Z náhlého popudu osloví svého otce Sandua, zda by se k němu nechtěl přidat a setkat se s manželkou a dětmi, které léta kvůli své vášni pro život a jiné ženy zanedbával. Ten dlouho neváhá, a tak se oba vydávají na cestu z Transylvánie do Moldávie ve starém rodinném autě, familiárně pojmenovaném Mariţa. Nejen prostředí vozu, na které je vázáno mnoho společných vzpomínek, ale i nově objevená vzájemná blízkost přirozeně navede oba muže k rekapitulaci společných, dávno zapomenutých zážitků. Setkání se zbytkem rodiny pak společnou minulost oživí ještě výrazněji. Sanduovy barvité historky a okouzlující glosátorství rodinu na jeden večer spojí a možná zacelí i pár letitých ran. Živelné dialogy se v tomto slibném debutu Cristiho Iftimeho stávají nositeli příběhu rodiny, která se po letech znovu našla.