Spousta dětí, opice a zámek
Julita si vždy přála mít hodně dětí, opici a zámek. Když si všechny sny konečně splnila, vinou ekonomické krize její rodina o majetek přišla. Odzbrojující bezprostřednost, stejně jako dobrosrdečnost, s níž se hašteří, však členové rodiny neztratili. Filmová kronika s prvky absurdního humoru se stává bláznivou alegorií současné situace ve Španělsku.
„Bylo nebylo, žila jedna matka, která měla tři přání… tedy spíš čerstvě vdaná žena, která měla tři přání,“ usmívá se výřečná osmdesátnice Julita a šibalsky dodává: „Ta tři přání byla mít spoustu dětí, opici a zámek.“ Když se po šesti dětech stala plnohodnotným členem domácnosti vytoužená opice, nikdo netušil, že nenadálé zbohatnutí umožní rodině ze střední třídy i pošetilou koupi zámku… Naštěstí pro nás začal před patnácti lety o své excentrické rodině natáčet film Julitin syn Gustavo. Byť od té doby vinou ekonomické krize přišli o majetek i zámek, odzbrojující bezprostřednost, stejně jako dobrosrdečnost, s níž se hašteří, její členové neztratili. V příběhu s prvky absurdního humoru, alegoricky hovořícím i o současné situaci ve Španělsku, se dozvíme, že nejcennější věci se schovávají v krabičce od projímadla a že dosud netušeným zlepšením vašeho života může být teleskopická vidlička ukrytá v nočním stolku.