Urth
Komplex Biosphere 2 v arizonské poušti je největším uměle řízeným ekosystémem na světě, zkoumajícím udržitelnost života na Zemi i mimo ni. Ben Rivers ve svém filmu předkládá podmanivé zamyšlení nad utopickými vizemi, které se marně snaží vytvořit ideální svět, i nad vztahem jedinců k artificiálnímu prostředí a nad jeho rolí v budoucnosti lidstva.
V arizonské poušti, nedaleko města Tucson, se nachází komplex Biosphere 2, kde vědci v největším uzavřeném a uměle řízeném ekosystému na světě zkoumají systémy živých organismů. Podobně jako tito badatelé, snažící se o zodpovězení zásadních otázek o udržitelnosti života na Zemi i mimo ni, i Ben Rivers nabízí úvahu přesahující budovy tohoto centra. Film je podmanivým zamyšlením nad utopickými vizemi, které se marně snaží vytvořit ideální svět, i nad vztahem jedinců k artificiálnímu prostředí a jeho rolí v budoucnosti lidstva.