Temná píseň
Dva cizinci se setkávají na samotě ve starém domě, aby podstoupili okultní rituál, o nějž se nikdo nepokusil už stovky let. V naprosté izolaci, kterou musí udržet dlouhé měsíce, však začínají odhalovat, že jejich síly i vlastní život visí na vlásku. Minimalisticky pojatý film využívá pečlivě budované atmosféry, aby se pořádně zaryl pod kůži.
Sophia si v sobě nosí úpěnlivé tajné přání, které pro ni znamená celý svět. Zoufalá žena se proto rozhodne pronajmout si dům kilometry vzdálený od civilizace a pod vedením Josepha Solomona, cizince zběhlého v praktikách černé magie, podstoupit okultní rituál, aby si své přání mohla vyplnit. Kruh ze soli, obsypaný kolem celého stavení, je znamením, že několik dalších měsíců musejí spoléhat pouze na sebe navzájem. A překročení této hranice znamená nevratné důsledky. S ubíhajícím časem oba účastníci začínají odhalovat, že jejich vzájemná důvěra, síly i vlastní život visí na vlásku. V okamžiku, kdy prolomí hranici mezi hmatatelnou realitou a světem andělů a démonů, je však už příliš pozdě z rituálu vycouvat… Pečlivě budovaná atmosféra minimalistického, ale o to více znepokojujícího filmu chystá na diváky podobně nezvratný úděl. V okamžiku, kdy se film zaryje pod kůži, bude už příliš pozdě na to, opustit přítmí kinosálu.