Jejich nejlepší hodina a půl
V realitě bombardované Británie se ženy musí ujmout dosud výhradně mužských úloh. Catrin díky svému citu pro dialogy dostane za úkol pracovat na scénáři filmu, který by britským ženám dodal kuráž „autenticky a s optimismem“. Hvězdně obsazený dobový romantický film o filmařích a touze inspirovat.
Film o filmařích, o touze inspirovat v nejtemnějších hodinách britské historie. Jako pro mnoho jiných i pro Catrin se staly válečné podmínky bombardovaného Londýna výzvou k překonání sama sebe. Musí se ujmout úkolu, který by jí jako ženě v době míru připadl jen těžko. Jejího citu pro dialog si všimne filmová sekce ministerstva informací a hned jí přidělí práci na scénáři k filmu o evakuaci jednotek z Dunkerku. Catrin a její zkušenější kolega Tom musí ve fázi vývoje i během natáčení scénář neustále přepisovat, aby vyšli vstříc požadavkům všech zúčastněných stran, ať už je to ministerstvo války, nebo vrtošivý stárnoucí herec. Zvraty nepřibývají jen ve scénáři, ale i v reálném životě, bombardování je nemilosrdné a nikdo si nemůže být jistý životem. Hvězdně obsazený snímek byl natočen podle románové předlohy Lissy Evansové Their Finest Hour and a Half. Na festivalu v Göteborgu získal Cenu diváků.