V pozoruhodném a vizuálně uchvacujícím snímku se multimediální umělkyně zabývá historií a vzpomínkami, které tvoří naši vnitřní esenci a vyplňují duši. Přes našedivělou pokrývku mraků sotva rozeznáváme obrysy posvátné japonské hory Fudži, sopky s mnoha tvářemi. 4 500 nevšedních a rozmanitých fotografií z posledních 150 let je základem tohoto experimentálního filmu, kaleidoskopu balancujícího na hranici mezi dokumentem a fikcí, ve kterém režisérka opět zkoumá a posunuje hranice filmu. Výstup na Fudži patří k symbolickým cestám. Mezi putujícími byl kdysi i Hiroši, zemřelý milenec britské ženy, která na něho v působivém monologu, znějícím na pozadí střídajících se obrazů, vzpomíná. Stejně tak se divák může ponořit do toku Hirošiho myšlenek a reflexí, zrcadlících změnu ve vnímání sebe i světa, i jeho poznání, že ty nejdůležitější a nejzásadnější věci se často nejlépe ukážou zdáli. Na putování svou vnitřní krajinou zve diváka i režisérka.
Fiona Tanová (1966, Pekanbaru, Indonésie) vystudovala v Amsterdamu Akademii Gerrita Rietvelda a Státní akademii výtvarných umění. Pracuje primárně s filmovým médiem a fotografií a je mezinárodně uznávanou umělkyní díky zručně vyrobeným instalacím, ve kterých je hlavním objektem zkoumání identita, vzpomínky a historie. V roce 2009 reprezentovala Nizozemsko na benátském Biennale. Její práce jsou vystavovány v mnoha mezinárodních uměleckých sbírkách včetně londýnské Tate Modern, v amsterdamském muzeu Stedelijk, v pařížském Centre Pompidou či v newyorském New Museum. Režijně debutovala v roce 1997 dokumentem May You Live in Interesting Times. Následoval celovečerní snímek History’s Future, který byl premiérově uveden na MFF v Rotterdamu 2015 a posléze na mnoha dalších festivalech. Film Vzestup je její druhý celovečerní film. Režisérka získala v minulém roce prestižní grant Getty Research Institute’s Artist-in-Residence a od září 2016 do června 2017 žila v Los Angeles.