„Nejsem padesát let starý, jsem padesát let mladý,“ říká si osamělý padesátiletý Japonec Judži, který se živí jako výběrčí dluhů. Peníze se mu ale většinou vybrat nepodaří, a na dlužníky dokonce doplácí sám. Osamělému muži navíc lékař oznámí zdrcující diagnózu: kvůli rakovině mu zbývá pouhých pár měsíců života. Ve filmu Jošihira Nišimury, známého režiséra, maskéra a trikaře extrémně násilných japonských splatterů, ale neradostná situace samozřejmě slouží jen jako výchozí bod k něčemu mnohem nespoutanějšímu. Městskou aglomeraci zakryje obří kopule z vesmíru a vetřelci si z přeživších udělají kyborgy. Ty pak vhání do zběsilých soubojů, v nichž vyhřezne tolik střev a vyteče tolik krve, že… Na place prý spotřebovali čtyři tuny červené tekutiny. Sequel snímku Meatball Machine z roku 2005 nezapře inspiraci kyberpunkem, ale i snímky Johna Carpentera nebo Sama Raimiho.