Pěstírna
V podzemní nelegální pěstírně konopí probíhá zrovna tříměsíční cyklus, během něhož se pětičlenná skupina lidí stará o vypěstování a sklizení úrody, když znenadání umírá hlavní zahradník. Ondřej mezitím na povrchu netuší, že z něj půlmilionový dluh místnímu křivákovi rázem udělá nového kandidáta na tuto pozici. Navzdory své vůli, vztahu s přítelkyní a závazkům se musí přidat k roztodivné posádce uzavřeného prostoru, čítající několik Vietnamců a namakaného bodyguarda, aby svůj dluh odpracoval. Klaustrofobie je ale pouze prvním a zanedbatelným problémem, se kterým se musí vyrovnat… První thriller českého internetu z mysli Andyho Fehua navazuje na autorský přístup vytyčený už v Nenasytné Tiffany a jeho předchozích filmech. Ve specificky campové estetice pokračuje v popisu slizkého světa lidí, kteří se z různých důvodů propadli na dno společnosti. Pěstírna podvratným způsobem vyvolává zhnusení, ale současně i slast v tomto obhroublém světě pobývat.