V zapadlém městečku kdesi v Bulharsku zastavil autobus na červenou na jediné křižovatce široko daleko. Dlouhé minuty ubíhají a zelená ne a ne padnout. Řidič autobusu ale na červenou odmítá vyjet. A to, že je semafor očividně rozbitý, nemůže na situaci nic změnit.