Baby Driver
Jmenuje se Baby a je mladý a nesmírně nadaný řidič. Nespoléhá jen na plyn sešlápnutý až k podlaze, ale také na rytmus hudby ve sluchátkách, která mu k pořádnému odpichu notně pomáhá. A zatímco jeho dívka snů z blízké restaurace předpokládá, že je obyčejným šoférem, Baby driftuje po městě s trojicí ozbrojených kriminálníků coby pasažéry, s nákladem pěkných několika set tisíc dolarů, majáky ve zpětném zrcátku a policejní helikoptérou nad sebou. Jenže Baby chce co nejdřív ze hry, obzvlášť když nový život mimo zločin čeká doslova za další zatáčkou. Zbývá jen zmáknout poslední kšeft a udělat čistý odchod pryč. Tedy v případě, že hlava bandy nemá náhodou nějaké jiné plány… Vysokooktanová jízda Edgara Wrighta nešetří originálními nápady, stylem i našlapaným soundtrackem, kvůli kterému festivaloví promítači dostanou jasný pokyn stočit volume doprava. Těžko si představit Wrightův údernější a nápaditější hraný vstup do Hollywoodu.