Třicátnici Paulu po deseti letech opustil přítel. Rozhořčená žena, odmítající přijmout roli pasivní oběti, se náhle ocitá na ulici. Její cesta Paříží za znovunalezením nezávislosti a klidu, plná bizarních setkání, právě začíná. Šarmantní drama s komediálními prvky bylo vyhlášeno nejlepším debutem letošního festivalu v Cannes.
Někde mezi osamělým klenotem amerického filmu 70. let Wanda Barbary Lodenové a Frances Ha Noaha Baumbacha, která před několika lety provětrala občas příliš stojaté a do sebe zahleděné vody nezávislého filmu, naleznete Paulu. „Byla jsem pro něj vším, najednou nejsem nic,“ svěřuje se titulní postava, třicátnice na pokraji nervového zhroucení, způsobeného náhlým ochabnutím zájmu přítele, mondénního fotografa. Její odysea denní i noční Paříží právě začíná. Cesta za znovunalezením celistvosti duše, nezávislosti a především klidu. Léonor Serrailleová, jejíž šarmantní drama s komediálními prvky bylo v konkurenci pětadvaceti snímků vyhlášeno nejlepším debutem letošního festivalu v Cannes, představuje s nedocenitelnou pomocí herečky Laetitie Doschové nepředvídatelnou, hubatou, raněnou, oslnivou i upřímnou Paulu, fascinující ženu ve fascinujícím městě.