Než skončí léto
Ani po pěti letech studií si Arash na život ve Francii úplně nezvykl, a rozhodl se proto k návratu do domovského Íránu. Kamarádi Hossein a Ashkan se ale se ztrátou parťáka nehodlají smířit. Dokumentární komedie o rozlučkovém roadtripu napříč Francií vypráví o hltání piva, francouzských holkách, kulturních rozdílech či přirozené potřebě najít a udržet si v cizí zemi spřízněnou duši.
Ani po pěti letech studií si Arash na život ve Francii úplně nezvykl, rozhodl se proto k návratu do domovského Íránu. Kamarádi Hossein a Ashkan se ale se ztrátou nejbližšího parťáka nehodlají smířit. Když tedy naplánují rozlučkový roadtrip napříč Francií, stává se jen otázkou času, kdy na povrch vyplavou jejich postranní úmysly. Dokumentární komedie o přirozené potřebě najít a udržet si v cizí zemi spřízněnou duši nám ukáže nejen Arashovu slast z hltání piva, Hosseinův smysl pro poetické vidění okolního světa či Ashkanovu slabost pro kouzlo francouzských holek, zvlášť když se mladíci začnou předvádět, povzbuzeni přítomností muzikantek Charlotte a Michèle, které se k sympatickému triu na část cesty přidají. Film, v němž se autentické opakovaně mísí s inscenovaným, se však nevyhne ani vážnějším podtónům, neboť se věnuje i stesku po domovině, kulturním rozdílům či břemenům, která na naše hrdiny čekají v rodném Íránu.