Nina
Nina je dvanáctiletá dívka a její svět se otřásá v základech – vztah jejích rodičů se rozpadl a budou se rozvádět. Po mezinárodně úspěšném hraném debutu Zázrak přichází Juraj Lehotský s intimním dramatem, v němž divák nahlíží na svět a zaslepené, sobecké chování dospělých očima dvanáctiletého děvčete. Děvčete houževnatého a bojovného, zároveň ale zranitelného a stejně křehkého jako miniaturní svět, který si pro sebe staví v zahradním domku.