Odnikud
Nový thriller Fatiha Akina vypráví příběh Katji, jejímž spokojeným rodinným životem otřese znenadání přicházející tragédie. Zoufalou ženu, která ve světě plném neodůvodněné nenávisti potlačí všechny zábrany, aby dosáhla spravedlnosti, famózně ztvárnila Diane Krugerová, jež si z nedávného MFF Cannes odnesla cenu za nejlepší ženský herecký výkon.