Dobrý časy
Nezávislí filmaři Josh a Benny Safdieovi vystavěli svou drsnou i groteskní kriminálku na bratrské lásce: podnikavý Connie se snaží dostat svého mladšího bratra Nicka z vězení, kde se jeho přičiněním octl. Zatímco Nicka ztvárnil Benny Safdie, Connieho obdařil svým šarmem Robert Pattinson.
Přepadení banky, k němuž Connie přemluvil milovaného bratra, se málem podaří, jenomže nepříliš rychle reagující Nick skončí v rukou policie. Zatímco se Connie pokouší sehnat peníze na kauci, ukáže se, že jsou tu i jiné možnosti, jak dostat Nicka z kriminálu. Tak začíná Connieho nekonečné a divoké putování nočním New Yorkem v atmosféře přípomínající Scorseseho Taxikáře. Dvojice nezávislých newyorských filmařů Josh a Benny Safdieovi vystavěla svou drsnou i groteskní kriminálku na bratrské lásce: rtuťovitý Connie se snaží ze všech sil pomáhat slabomyslnému Nickovi a nezastavuje se před sebekrkolomnější akcí na jeho záchranu. Efektní scény násilí, při nichž naskakuje husí kůže, střídají dlouhé výlevy promluv šestákových hrdinů podsvětí, v nichž vynikne šarm na blond obarveného Roberta Pattinsona v roli Connieho. Duchem mdlého, ale výbušného Nicka si s gustem zahrál jeden z tvůrců, Benny Safdie.