Dělníky v továrně na výtahy jednoho dne nemile překvapí fakt, že někdo v noci odvezl veškeré zařízení a materiál, a je tudíž nemožné ve výrobě pokračovat. Boj za holou existenci začíná, a to nejen prostřednictvím sofistikovaných vyjednávacích metod, ale i za pomoci zpěvu, tance a lehce idealistických levicových teorií.
Dělníky v továrně na výtahy jednoho dne nemile překvapí fakt, že někdo v noci odvezl veškeré zařízení a materiál, a je tudíž nemožné ve výrobě pokračovat. Skupina pracovníků se snaží v chaotické situaci zorientovat a brzy dojdou k jedinému možnému řešení, kterým je stávka. Na pomoc přichází levicový teoretik, zpěv, tanec i sofistikované vyjednávací metody. Žánrově fluidní hraný debut Pedra Pinha je dráždivě nejednoznačným komentářem k portugalské ekonomické krizi, stejně jako úvahou nad hodnotou lidské práce. Dokumentární minulost režiséra je jasně čitelná v realistickém přístupu k základu filmu, nadstavbou je pak mrazivě vtipná, místy až absurdní nadsázka s podtónem hlubokého zármutku nad zhroucením základních sociálních mechanismů i mezilidských vztahů, které podléhají korupci nejen finanční, ale i emocionální. Extravagantní vizuální pojetí snímku je umocněno užitím šestnáctimilimetrové filmové suroviny při jeho natáčení.