Makala
Mladý konžský venkovan Kabwita sní o lepší budoucnosti pro sebe i svou rodinu. Jeho velkou, ale i jedinou nadějí je síla jeho paží a nezdolná vůle. Dokumentaristicky laděný snímek, který diváka vtáhne do každodenního života prostého člověka, byl oceněn hlavní cenou canneské sekce Týden kritiky.
Mladý konžský venkovan Kabwita sní o lepší budoucnosti pro sebe, ženu i malé dcerky. Jeho velkou, ale i jedinou nadějí je síla jeho paží a nezdolná vůle. Rozhodne se vydat na vyčerpávající cestu do padesát kilometrů vzdáleného města, kde se pokusí prodat výdobytky svého úsilí. Začne si uvědomovat hodnotu těžké práce a cenu, kterou musí platit za své sny. Talentovaný režisér nezapře dokumentaristickou zkušenost a diváka vtáhne do každodenního života prostého člověka. Sugestivní kamera pohybující se v těsné blízkosti hlavního hrdiny navozuje fyzicky intenzivní pocit blízkosti prožívaného údělu. Nenápadný, ale silný film byl oceněn hlavní cenou canneské sekce Týden kritiky. Režisér ho natočil s neherci a inspiroval se skutečným životem Kabwity.