Den poté
Areum se těší na svůj první pracovní den v malém nakladatelství, netušíc, že nastupuje na místo šéfovy milenky, s níž se nedávno rozešel. Tím víc ji zaskočí, když jí manželka šéfa ztropí scénu v domnění, že jde o adresátku milostného dopisu, který objevila v manželově korespondenci. Černobílé malé drama lásky, rozchodu a žárlivosti.
Areum se těší na svůj první pracovní den v malém nakladatelství. Jeho šéf Bongwan měl donedávna poměr s dívkou, na jejíž místo Areum nastupuje. Jako každý den, odchází Bongwan z domova časně ráno, nepřestávaje cestou do práce myslet na lásku, s níž se rozešel. Ten den najde jeho žena manželův milostný dopis a vydá se do nakladatelství, kde pokládá Areum za ženu, s níž ji manžel klame. Hong Sang-soo měl letos v Cannes hned dva filmy: zatímco Klářina kamera (La caméra de Claire) s Isabelle Huppertovou, uvedená mimo soutěž, je barevná, soutěžní Den poté je černobílý. Umístěním do prostředí knižního vydavatelství a restaurace, kde se odehrávají dlouhé rozhovory postav, ale také hrou záměn a nedorozumění a především směsicí ironie a melancholie připomíná toto malé drama lásky, rozchodu, žárlivosti a zklamání půvabné filmy Érika Rohmera.