Oklamaný
V uzavřeném společenství chovanek a vedoucích dívčího internátu kdesi ve Virginii roku 1864 se octne zraněný voják nepřátelské unijní armády. Soucit, s nímž ho ženy přijmou a ošetřují, začne v průběhu jeho uzdravování nahrazovat žárlivost a soupeření o jeho přízeň. V moralitě, zpracované už v roce 1971, našla skvělou dramatickou roli Nicole Kidmanová.
Uprostřed občanské války v osamělém dívčím internátu kdesi ve Virginii poskytne hrstka zbylých chovanek, učitelka Edwina a ředitelka Martha útočiště raněnému vojákovi z nepřátelské unijní armády. Uprostřed lesů, kam doléhá zvuk nedalekých bitev a kudy jen občas projde konvoj se zajatci, mu obvážou rány a pečují o něj. Zatímco se voják uzdravuje, stoupá mezi žákyněmi a dospělými ženami sexuální napětí, přerůstající v nebezpečnou rivalitu a prolomení společenských tabu, ovlivněné i demoralizujícím působením války. Sofii Coppolovou inspiroval námět stejnojmenného filmu Dona Siegela s Clintem Eastwoodem (1971). Záměr vyprávět s minimem vynaložených nákladů týž příběh z pohledu uzavřeného společenství žen pomohlo autorce scénáře a režisérce realizovat vynikající herecké obsazení v čele s Nicole Kidmanovou, Kirsten Dunstovou, Elle Fanningovou a Colinem Farrellem.