Fortunata
Fortunata, kadeřnice z římského předměstí a svobodná matka oddaná své dcerce, se chystá hodit za hlavu únavné obcházení domácností klientek a sní o otevření vlastního salonu. Působivé melodrama oceněné na nedávném festivalu v Cannes.
Italský film neměl nikdy nouzi o charismatické ženské postavy bojující s nepřízní osudu, kterým nezapomenutelným způsobem vdechly život ikonické herečky. Nejinak je tomu i v případě rok od roku zářivější hvězdy současné italské kinematografie Jasmine Trincaové, jejíž Fortunata, kadeřnice z římského předměstí a svobodná matka oddaná své dcerce, se chystá hodit za hlavu únavné obcházení domácností klientek a sní o otevření vlastního salonu. Kolem energií překypující mladé ženy, jež si s imponující důstojností nade vše cení osobní svobody, rotují tři muži, z nichž každý jiným způsobem nezvratně ovlivní její život. Sehrané tvůrčí duo Sergio Castellitto (režisér) a Margaret Mazzantiniová (autorka předlohy a scénáře) představilo své nejnovější plnokrevné melodrama „all´italiana“ na nedávném festivalu v Cannes, kde porota sekce Un Certain Regard přiřkla Jasmine Trincaové cenu pro nejlepší herecký výkon.