Vnitřní slunce
Rozvedená umělkyně Isabelle, v podání okouzlující Juliette Binoche, je pevně odhodlaná najít životní lásku a ani o krok neustoupit z přesvědčení o její existenci. Claire Denisová se po čtyřech letech vrátila do Cannes se snímkem, který by se dal nazvat melodramatem i romantickou komedií, pokud by však dovedně nepřevrátila vše, co si pod těmito žánry umíme představit.
Claire Denisová se po čtyřech letech vrátila na festival v Cannes se snímkem, který by se dal nazvat melodramatem i romantickou komedií, pokud by však nepopřela nebo alespoň dovedně nepřevrátila veškerá klišé, která se s těmito žánry pojí. Premisa je jednoduchá. Rozvedená umělkyně Isabelle, v podání okouzlující Juliette Binoche, hledá životní lásku. Své naděje ale vkládá do mužů, kteří jsou spíše opakem tohoto ideálu. Režisérka s bravurou sobě vlastní neprezentuje plynulý příběh, ale odhaluje pouze ty nejvýmluvnější pasáže z Isabellina života, které dohromady skládají osobnost nerozhodné, neurotické, ale přesto stále neodolatelně šarmantní ženy, která až na samém konci prozradí divákovi, co je jejím vodítkem k nalezení „toho pravého“. Říká se, že z kina se nemá odcházet před titulky, a v případě Vnitřního slunce to platí dvojnásob.