Leovi je patnáct a už by chtěl žít svůj vlastní život. Je ale nevidomý a to vede jeho okolí k neustálé snaze poskytovat mu nevyžádanou péči. Zaběhlý chod věcí znenadání naruší příchod nového spolužáka, se kterým jej začnou pojit city více než přátelské. Něha a přirozenost jsou společnými jmenovateli emocemi nabitého snímku o první lásce a nalezení sebe sama.
Na Lea je toho poslední dobou moc. Jako obvykle sice tráví všechna odpoledne po škole se svou nejlepší kamarádkou Giovanou, ale i bodování stupně, jehož dosahuje jejich nuda, přestává být zábavné. Patnáctiletý nevidomý teenager by již chtěl stát na vlastních nohou, a ne být neustále objektem péče svého okolí. Otravně nehybnou rozmrzelost jeho života naruší až příchod nového spolužáka Gabriela, který konečně bere Lea jako sobě rovného, a co více, zdá se, že vzájemné city začínají přerůstat ve více než jen v přátelství. S nově se rodícím vztahem se musí vyrovnat nejen sám Leo, ale i žárlivá Giovana… Debut Daniela Ribeiry, který začínal svou festivalovou kariéru v roce 2014 v sekci Panorama na Berlinale, právem sesbíral mnoho diváckých ocenění po celém světě. Něha a přirozenost jsou společnými jmenovateli emocemi nabitého snímku, jenž se nevyhýbá tabu, jež se ještě stále váže k tématům tělesného postižení a objevování vlastní sexuality.