Evropa není jen dokonale byrokratizovaná sekulární společnost – v honbě za rychlým řešením civilizačních neduhů je Západ schopen brát útěchu odkudkoli. Strhující observační dokument ukazuje, že exorcismus není pouhou panoptikální součástí popkulturního kánonu. Prvotním motivem byl pro autorku faktický nárůst poptávky po exorcistech v Itálii, Francii, Španělsku i USA v prvních letech nového milénia. Mnohým, i když se jednalo o vlažné věřící, skýtá naději návrat k tradici katolické mystiky a démonologie. Exorcismus je aktéry prožíván jako poslední naděje, poslední útočiště, když vše světské a racionální selhalo. Chápavý pohled režisérky ukazuje existenci posedlosti jako reality pro postižené. Nevyvíjí snahu cokoliv školsky vyvracet, respektuje potřebu vymítání démonů jako společenský jev, jako novou formu terapie a ukazuje oddanost exorcistů jejich životnímu poslání. Snímek zvítězil na festivalu v Benátkách v sekci OrizzontI.