Černý dort
Rodinnou oslavu opět naplňuje slovní vata a naučené konverzační konstrukce, jedna osoba ale možná najde sílu vzepřít se rutině a otevřít rodinné tajemství. V černohumorném dramatu Johany Švarcové si ale rodinnou pohodu jen tak někdo nabourat nenechá.