Arábie
Z deníkových zápisků hlavního hrdiny vyvstává obraz současné průmyslové Brazílie – bez stereotypu favel a kriminality. Cristiano na své pouti přes farmy, stavby a továrny zastupuje ty nejchudší, kteří se rozhodli den za dnem pracovat a mlčenlivě, hrdě a úporně jít od města k městu.
Sociálně laděný snímek nachází jinou Brazílii, než je ta stereotypně spojovaná s favelami a kriminalitou. Ukazuje prostředí průmyslových a zemědělských provozů a ubytoven a jednoho z jejich hrdinů – vznešeného, oduševnělého a houževnatého Cristiana. Ten se od propuštění z vězení pohybuje z jednoho zaměstnání do druhého, stačí mu střecha nad hlavou a čistá postel, nedovede si představit, že by nepracoval. Vyprávěcí rámec dodává příběhu patos a autentičnost. V divadelním kroužku dostal Cristiano za úkol sepsat alespoň krátký text o svém životě, když ale začne vyprávět, nemůže se zastavit u jedné události, a tak se rozvine příběh putování po současné Brazílii. Snímek zahájil svou cestu kinosály premiérou v hlavní soutěži filmového festivalu v Rotterdamu, účastnil se mezinárodní soutěže v Cartageně, ocenění získal v mezinárodní soutěži na festivalu IndieLisboa. Film je první společnou režií Uchôy a Dumanse.