Moje šťastná rodina
Tři generace stěsnané v jednom bytě v Tbilisi. Manana se na své 52. narozeniny rozhodne opustit rodinu a žít v klidu a po svém. To je však pro její konzervativní okolí nepochopitelná událost. Realistická studie tradičních gruzínských hodnot přináší množství hořce komediálních situací.
Tři generace stěsnané v jednom bytě v Tbilisi. Manana, učitelka literatury, která slaví svoje 52. narozeniny, se rozhodne opustit svou rodinu a žít v klidu, samostatně a po svém. Rozhodnutí, které by působilo náhle i v moderní západní rodině, generuje v konzervativnějším gruzínském prostředí množství emocionálně vyhrocených situací, které mají často hořce komediální tón. Hlavní hrdinka se pro rodinu a známé stává anomálií, protože její manžel „přece není alkoholik ani násilník“, tak proč by měla chtít vlastní život, místo toho, aby se připravovala na roli babičky. U svojí dcery se Manana snaží napravit to, co nikdy sama nedostala od svojí matky, matka Manany reprezentuje tradiční patriarchální řád, ve kterém je žena zodpovědná za štěstí rodiny a má mu obětovat vše. Způsob rámování stejně jako zvukové aranžmá vtahují diváka do intenzivní blízkosti realisticky vykreslených postav. Svou pouť po festivalech zahájil snímek v soutěži na Sundance.