Špatně namalovaná slepice
Brdečkovo nejznámější animované dílo, oceněné Velkou cenou na festivalu v Annecy, vzniklo podle námětu Miloše Macourka. V jednoduchém ironickém příběhu o školní hodině výtvarné výchovy, při níž dojde ke střetu mezi fantazií tvořivého kluka a požadovaným „realismem“ sucharské učitelky, se autoři jednoznačně staví na stranu svobodné imaginace proti rigidnímu konzervativnímu diktátu.