Kampaň
Ve šlépějích stylu direct cinema jdoucí dokument vypráví příběh oddaných příznivců demokratického socialisty Bernieho Sanderse, který v amerických primárkách podlehl Hillary Clintonové. Se subtilní angažovaností, umně včleněnou do stylistického rámce, poodkrývá jím rozdmýchaný radikální skepticismus vůči politické reprezentaci Spojených států i frustrace z nefunkčnosti zastupitelské demokracie jako takové.
Zvolení Donalda Trumpa za 45. prezidenta Spojených států amerických zasáhlo svět jako blesk z čistého nebe, zvláště poté, co média v předchozích měsících sebejistě přiřkla vítězství Hillary Clintonové. Ve šlépějích dokumentaristického stylu direct cinema jdoucí Kampaň vypráví příběh oddaných příznivců demokratického socialisty Bernieho Sanderse, který v primárkách Demokratické strany Clintonové podlehl. Ukazuje, že Sandersovi voliči ve své rozmanitosti nebyli jen reprezentanty různých odnoží americké levice a jejích konkrétních nářků, ale zhmotnili frustrace z nefunkčnosti zastupitelské demokracie jako takové, nehledě na stranické preference. Se subtilní angažovaností, umně včleněnou do stylistického rámce, film poodkrývá znenadání rozdmýchaný radikální skepticismus vůči politické reprezentaci Spojených států, který zásadně ovlivnil podzimní volby i naladění celé americké společnosti.