Třináctá komnata prince Měděnce
Groteskní pohádka pro dospělé o pažravém princi a astenické princezně. Aby se mohl zamilovaný muž oženit, úspěšně předstíral, že se živí jen vůní květin. Zatím však měl svou třináctou komnatu, kde jen žral a žral… Poslední animovaný snímek Jiřího Brdečky.