Marijana se po mozkové mrtvici despotického otce nečekaně stává hlavou rodiny. Nově nabyté postavení jí dává možnost okusit nepoznanou svobodu, která s sebou přináší nečekaně těžší břímě. Sociální drama o vnitřní síle zprvu submisivní ženy, které čerpá z atmosféry rázovitého Balkánu, získalo ocenění na festivalu v Benátkách.
Marijana je submisivní dívka, která do svých čtyřiadvaceti let ještě nedojela ani do hlavního města. Její život se totiž cele točí kolem posluhování rodině, jejíž hlavou se po otcově ochrnutí nečekaně stává. V příliš malém bytě, jehož ložnici sdílí s opožděným starším bratrem a nezaměstnanou matkou a kde se není kam ukrýt před dotěrnou tělesností bližních, se snaží nezbláznit. Psychický přetlak si kompenzuje nenadálým odhalováním vlastní sexuality. Závan neznámé svobody si říká o další závdavek, přináší s sebou ale rozhodnutí, které může být těžší, než se zdálo. Debutující chorvatská režisérka vytváří z poetiky maloměstské periferie, stísněných kutlochů, přízemních vášní a touhy se z nich vymanit realistický obraz duševní emancipace silné hrdinky, již skvěle ztvárnila neherečka Mia Petričevićová. Pochmurný sociální aspekt autorka citlivě vyvažuje dobromyslným glosováním balkánské mentality, daleko vzdáleným pouťové estrádě à la Kusturica.