Ztracený objekt
Fascinující krátký experiment je dekonstrukcí filmové fikce a zároveň zachycením neoddělitelnosti simulace a reality. Vizuálně výrazné dílo funguje jako komentář k ideologické podstatě filmového aparátu a uměleckého zobrazení, na jehož existenci a vůbec akt jeho vytváření snímek vskutku zajímavým způsobem upozorňuje.