Co se děje s horou
Osamělý jezdec na dlouhé cestě do neznáma projíždí smrákající se americkou krajinou. S blížícím se monolitem Devils Tower se ale prožívání kolem ubíhajícího horizontu překlápí do téměř halucinogenní vize posmrtného života, po němž volá tajuplný duch hory. Jde o vtahující poctu posvátné krajině, ale i o kontemplaci nad prožitkem vlastní smrti.
Osamělý jezdec na dlouhé cestě do neznáma projíždí smrákající se americkou krajinou. S blížícím se monolitem Devils Tower se ale prožívání kolem ubíhajícího horizontu mění. Film se začíná překlápět do téměř halucinogenní vize posmrtného života, po němž volá tajuplný duch hory. Co se děje s horou je vtahující poctou posvátné krajině, ale i kontemplací nad prožitkem vlastní smrti, jejíž estetika byla inspirována literaturou, nočními rádiovými pořady a prastarými legendami.