Extrapolovat
Reálný záběr ruky přechází v kreslený obraz, který dále uniká a extrapoluje mimo pevné mantinely mřížky a jasně stanovené body. Hra s proměnou obrazu, ve kterém deformace probíhá nepředvídatelně, ale zároveň podléhá jasně stanovenému systému.