Los Angeles, rok 2029. Umělá inteligence téměř smete lidstvo v nukleárním holokaustu. Stroje posílají humanoidního robota do roku 1995, aby zabil Johna Connora, nezdolného vůdce lidského odporu. Odboj tak musí dát své poslední naděje do staršího modelu Terminátora, T-800, aby mladého Connora ochránil. Uvádíme v nově remasterované verzi poprvé ve 3D.
Los Angeles, rok 2029. Spojené státy jsou zdecimovány nukleárním holokaustem, za kterým stojí umělá inteligence počítačového programu Skynet. Zbytky lidského odboje marně posledními silami odrážejí vytrvalé útoky strojů. Skynet se ale rozhodne poslat Terminátora do roku 1995, aby zabil Johna Connora, charismatického a nezdolného vůdce odporu, v té době ještě malého chlapce žijícího v pěstounské péči svých adoptivních rodičů. Odboj tak musí dát své poslední naděje do staršího modelu Terminátora, T-800, kterého posílají do minulosti, aby mladého Connora ochránil. Nadčasový science-fiction majstrštyk Jamese Camerona, na němž vyrůstala nejedna generace, se vrací na velké plátno. Poprvé ve 3D formátu a ve zbrusu nové remasterované verzi si tak lze připomenout, že ne nadarmo bývá Terminátor 2: Den zúčtování často označován jako nejlepší sequel všech dob a že funguje i mimo ošoupanou véháesku..