Dvojitý rande
Než se vydáte z kinosálů do víru festivalových klubů a večírků, přijměte následující varování: u barů mohou číhat dvě dívky s vyzývavým pohledem, které nápadně vyčnívají z davu. Rozhodně jim nekupujte drink! Bohužel nic takového netušili nejlepší kámoši Jim a Alex, kteří podlehli sestrám Kitty a Lulu kvůli zarputilému předsevzetí, že Jim musí přijít v předvečer svých třicátin o panictví. Jenže být součástí něčeho takového obě krasavice rozhodně nehodlají. Zvláště když pro své panenství, s nímž mají trochu jiné plány, dokážou bez jakékoliv romantické předehry zabíjet. Tedy alespoň Kitty. Lulu se od ní má ještě co učit a její Jim je přece tak roztomile neškodný… Britové svou provokativní variací na úmorné pubertální návody, jak sbalit holku, opět ukazují, že hororu sluší pořádná nadsázka. A že pro husí kůži není nic lepšího než kombinace znepokojivého napětí a erotické dráždivosti.