Rodina
Andrés, samoživitel dvanáctiletého Pedra, se musí ohánět, aby synovi zajistil alespoň základní zázemí. Na předměstí Caracasu se totiž žije z minuty na minutu a za každé klopýtnutí přichází okamžitý trest. Sytě realistický příběh nás zavádí do nemilosrdného prostředí venezuelské metropole, jež v době, kdy je země sužována sociálními problémy, enormní inflací a nedostatkem jídla, nabývá stále divočejšího rázu.
Uživit se na předměstí Caracasu, kde je vzduch prosycen sžíravou chudobou i násilím, není jen tak. Své o tom ví Andrés, samoživitel dvanáctiletého Pedra. Každý den se musí ohánět, aby synovi zajistil alespoň základní zázemí; melouchy načerno jsou spíše pravidlem než výjimkou. Poflakujícího se chlapce proto do stejné míry jako otcova výchova formují i nemilosrdné zákony ulice, kde se žije z minuty na minutu a kde za každé klopýtnutí přichází okamžitý trest. Ale co dělat, když se váš domov – jediný bezpečný přístav v rozbouřeném světě – znenadání stane cílem nových nepřátel? Syrovému příběhu o proměňujícím se vztahu mezi otcem a synem dodává kontaktní způsob snímání situací až dokumentární palčivost. Nemenší vliv na sytě realistické vyznění filmu má i prostředí venezuelské metropole, jež v době, kdy je země sužována sociálními problémy, enormní inflací a nedostatkem jídla, léků, elektřiny či vody, nabývá stále divočejšího rázu.