Obludárium
Billy Bloom nikdy neměl pocit, že by měl být stejný jako ostatní, nicméně jestli něco spolužáci nemají rádi, je to právě fakt, že jeho módní kreace oscilují mezi Davidem Bowiem a Lady Gaga v jejich nejpsychedeličtějších obdobích. Billyho recept na šikanu je prostý: ještě větší nános třpytek a tvrdohlavé odhodlání si svou jedinečnost vybojovat.
Billy Bloom nikdy neměl pocit, že by měl být stejný jako ostatní. Naopak, od mala byl matkou veden k tomu, že být okouzlující, báječný a jedinečný je jeho životním posláním. Odlišnost se ale v dnešním světě neodpouští. Nechuť spolužáků přihlížet Billyho módním výstřelkům, které ve své extravaganci připomínají vzhled Davida Bowieho a Lady Gaga v jejich nejpsychedeličtějších obdobích, pomalu přerůstá v otevřenou šikanu. Billyho recept na její přežití je prostý: ještě větší nános třpytek a tvrdohlavé odhodlání si svou jedinečnost vybojovat. Režijní debut herečky a producentky Trudie Stylerové může na první pohled vypadat jako klasická komedie ze střední školy, ale pod povrchem je toho mnohem víc. Režisérka zručně využívá klasické charaktery (krásná roztleskávačka, kapitán fotbalového družstva), které ale staví do pro ně netypických rolí a pomáhá tak hlavnímu hrdinovi pronést poselství o tom, že každý má právo na sebevyjádření.