Abriliny dcery
Čtyři celovečerní autorské filmy a čtyři účasti na festivalu v Cannes má na kontě mexický režisér, scenárista a producent Michel Franco, který letos na francouzskou Riviéru přivezl precizně vystavěný příběh komplikovaného vztahu dvou nevlastních sester a jejich matky. Snímek s mistrně budovaným napětím, atakujícím divákovi povědomé schéma rodinného dramatu, získal Cenu poroty v sekci Un Certain Regard.