Café Lumiere
Při pátrání po stopách hudební legendy se Yoko, která žije v Tokiu a je autorkou na volné noze, seznámí s majitelem malého antikvariátu. Mají k sobě velmi blízko, ale dívka je v situaci, kdy se musí rozhodnout, jak naloží nejen se svým životem.
Yoko žije v Tokiu a jako autorka na volné noze se vydává po stopách hudební legendy Jiang Ewn-Eye. Poznává se přitom s majitelem knižního antikvariátu Hajimem. Tráví spolu hodně času a dívka s ním prožívá pocit vzácného duševního klidu a vyrovnanosti. Hajime je na tom podobně, ale přestože Yoko miluje, mlčí. Dívka odjíždí na rušné Hokkaidó za strýcem, jehož čeká oční operace a setkává se se svým otcem a jeho ženou. Pohodu však naruší dívčino přiznání a představa, jak chce naložit se svou budoucností. Yoko musí přehodnotit všechno — svůj život, vztah ke své rodině i k tomu, co ji v nejbližších měsících čeká.