Gillesova žena
Příběh Gillovy ženy, který Frédéric Fonteyne (Pornografický vztah) natočil podle stejnojmenného románu Madeleine Bourdouxheové, se odehrává ve 30. letech minulého století. Elisa, která čeká třetí dítě, je skvělá matka i milující manželka, přesto se nevyhne bolesti a ponížení.
Příběh filmu Gillesova žena, natočeného podle stejnojmenného románu Madeleine Bourdouxheové, se odehrává ve 30. letech minulého století. „Když jsem tuhle knihu začal číst, nejprve jsem ji po první stránce odložil, ale pak jsem se k ní na radu přítele vrátil a už jsem se od ní nemohl odtrhnout,“ říká režisér. Gilles a Elisa vypadají jako spokojený pár — ona se vzorně stará o děti a o domácnost, vaří, pere, uklízí a trpělivě čeká na svého manžela, až se vrátí domů ze šichty. On těžce pracuje, aby rodinu uživil, zvlášť když je Elisa znovu v požehnaném stavu. Její sestra Victorine právě dostala místo ve městě a často přichází, aby vypomohla s dětmi... Elisa má sice tu a tam pocit, že s jejím mužem není něco v pořádku, ale vždycky jej pomine — těhotné ženy přece občas mívají zvláštní nápady. O to bolestnější je odhalení pravdy. Boj, do něhož se Elisa pouští, aby zachránila vše, co miluje, je zoufalý, mlčenlivý a statečný.