Psí život
V argentinské Patagonii se nežije snadno. Padesátník Juan Villegas sice přišel o práci, ale našel věrného kamaráda. Je to krásný exemplář argentinské dogy, zvaný Bombón.
Příběh o instinktech, osudu a přátelství, jímž režisér navazuje na svá předchozí minimalistická dramata o lidech, kteří sice neoplývají pozemskými statky, ale kteří jsou o to bohatší lidskými hodnotami, nás zavádí do argentinské Patagonie. Nežije se tu snadno, zvlášť když přijdete o práci. Padesátník Juan Villegas, který se právě ocitl v této situaci, však neztrácí klid, i když se zdá, že jeho perspektivy jsou více než mizerné. Přestože je šikovný mechanik, ne a ne se chytit. Osud se mu však odmění zvláštním dárkem — je jím čistokrevný psí exemplář argentinské dogy, zvaný Bombón. Je to dárek nad dárky, protože němá tvář, byť velikosti telete, dokáže rozjasnit i ty nejchmurnější dny. Starostlivá péče, kterou si pes a muž vzájemně prokazují, může přerůst nejen v přátelství, ale také změnit celý život.