Výrobna dospělých
Venla pracuje jako psycholožka na klinice, kde se provádí umělé oplodňování, a sama už by ráda otěhotněla. Její přítel však o tom nechce ani slyšet. Co kdyby Venla napomohla matce přírodě?
Venla pracuje jako psycholožka na klinice, kde se provádí umělé oplodňování, a moc dobře ví, že mít dítě je zásadní rozhodnutí, s nímž by měli souhlasit oba partneři. Nicméně právě ona chce otěhotnět, aniž by o tom svému příteli řekla. Venlin sen o rodině je neodbytný a stejně tak v ní sílí pokušení vybrat si tajně vhodného dárce. Jenže matce přírodě se možná dá trochu pomoci, ale rozhodně se nevyplatí dělat si z ní blázny. Na Salmenperově debutu, který je směsicí komedie a dramatu, je působivé to, že odmítá dělit postavy na darebáky a oběti, a přijímá argumenty obou stran. Není jen dalším příspěvkem k diskusi na téma mateřství, ale nabízí také zajímavý úhel pohledu na dnešní vztahy mezi pohlavími a na lásku v obecnější rovině. Film byl uveden na MFF v Torontu.