Bratři
Michael, který má na rozdíl od svého bratra Jannika všechno - zaměstnání, krásnou ženu i dvě děti -, odjíždí jako voják z povolání na misi do Afghánistánu. Vzdálená válka se tak přenese do každodenního života jeho rodiny a stane se zatěžkávací zkouškou pro všechny.
Michael měl vždycky všechno pod kontrolou: úspěšnou vojenskou dráhu, krásnou ženu a dvě dcery. Jeho mladší bratr Jannik je jeho pravý opak, dokonce byl zavřený. Otec, který neskrývaně dává přednost svému úspěšnějšímu synovi, nemá pro Jannika vlídné slovo a v rodině to pod klidným povrchem skřípe. Pak je Michael vyslán na vojenskou misi do Afghánistánu a všechno se změní - když se vás dotkne smrt, nikdy už nemůže být nic jako dřív... "Tento film přenáší mezinárodní konflikt, o němž čteme jen v novinách, do kontextu každodenního života. Byla jsem fascinována tím, jak se může všední život proměnit více či méně nahodilými událostmi a jak lidé na tyto radikální změny reagují. I když dánské vojenské kruhy považují můj film za politický, pro mne je to především příběh o lásce, o možnosti milovat v moderním životě," říká režisérka.