Láska vše překoná
Náhodné neštěstí, jemuž nemohl zabránit, postaví Joea do těžké psychické situace. Jeho vztah s Claire prodělává krizi, a navíc ho vytrvale pronásleduje podivínský Jed. Daniel Craig, Rhys Ifans a Samantha Mortonová v hlavních rolích nejnovějšího filmu Rogera Michella (Notting Hill).