Pat Garrett a Billy Kid
Nové Mexiko, 1881. Šerif Pat Garrett se vydává po stopách bývalého kumpána Billyho Kida, s nímž ho před odchodem na opačnou stranu zákona pojilo hluboké přátelství. Legendy Divokého západu ztělesňují James Coburn a Kris Kristofferson, původní hudbu složil Bob Dylan, který se představí v roli mlčenlivého Aliase.