Co se stane s obyčejnými marockými ženami, jejichž manželé, otcové a synové musí jít za prací do zahraničí? Tento citlivě natočený debut ukazuje ve fascinující perspektivě jejich těžký úděl. Bohem zapomenutá vesnice, skládající se z prostých domků z kamení a bahna, nenabízí svým obyvatelům příliš možností k obživě. Nejsou zde výdobytky moderní civilizace, chybí telefon i počítače. Všichni práceschopní muži proto odcházejí do Španělska jako ilegální pracovníci a jejich osamělé ženy musí čelit každodenním obtížím. Ačkoliv těžce pracují na polích, starají se o dobytek a pečují o děti a přestárlé, musí ctít tradici, zachovávat slušnost a cudnost a dbát na rodinnou čest. Rebelka Halimi se odmítá nechat deprimovat tím, že skoro celý rok nevidí ani manžela, ani své potomky. Mezitím se její přítelkyně, těhotná novomanželka Zeinab, rozhodne podstoupit starobylý lidový rituál „uspaného dítěte,“ který má sloužit k tomu, aby se narození dítěte pozdrželo až do doby, než se navrátí jeho otec.