Nevědomí
Barcelona roku 1913. Německo si nechává patentovat extázi, korzet je vytlačen podprsenkou a Sigmund Freud zjistil, že za všechno může sex. Psychiatr Leon Pardo se rozhodne kráčet v jeho šlépějích a jednoho dne opouští bez vysvětlení svou těhotnou ženu Almu.