Způsob života
Osmnáctiletá Leigh-Anne, která žije na předměstí průmyslového města Walesu, se stará o nemanželskou dcerušku. Žije ze dne na den, je zcela bez prostředků a její narůstající frustrace se obrací proti turecké rodině v sousedství.
Současnou britskou kinematografii lze charakterizovat jako tvorbu plnou napětí, frustrace a rasismu. Debut režisérky Ammy Asantové sice vychází z tohoto trendu, ale její hrdinka přes své rasistické projevy vzbuzuje sympatie. Leigh-Anne (hraje ji nový talentovaný objev Stephanie Jamesová) žije v průmyslovém Walesu. Je jí sotva osmnáct a už se musí postarat o nemanželské dítě. Sama moc dobře ví, že život je neustálý boj, svou dcerušku však upřímně miluje a nechce se jí vzdát. Jenže v ní, v jejím bratrovi i v kamarádech, kteří se Leigh-Anne snaží alespoň trochu pomoci, roste zloba, která se obrací vůči zámožnější turecké rodině sídlící v sousedství... Jednu z vedlejších postav filmu ztělesnila Brenda Blethynová (Tajnosti a lži), která je držitelkou ceny za nejlepší ženský herecký výkon z MFF v Cannes, Zlatého glóbu a která byla též nominována na Oscara.